Tavaly decemberben még 6,5 milliárd forintban határozta meg a kormány az M3-as autópályát Egerrel összekötő M25-ös autóút építési költségét, erről beszámolt hírportálunk is, azonban ezt a hétfői Magyar Közlönyben megjelent határozatával megemelte 18,8 milliárd forinttal, így a teljes költség bruttó 25,3 milliárd forint lett.
Megnyugtatunk mindenkit: bár Mészáros Lőrinc megyénkben szennyvízhálózat építéssel és hulladékgazdálkodással kapcsolatos 70 milliárd forint összegű beruházásra kapott megbízást, búzakeményítő üzemet létesíthetett 26 milliárd forintból a Mátrai Erőmű Ipari Parkban, megvásárolta a Lifestyle Hotel Mátrát 4,5 milliárd forintért és a a becsődölt egerszalóki Saliris Resort Spa & Konferencia Hotelt mintegy 6,3 milliárd forintért, a Hunquest Hotel szállodalánc megvásárlásán keresztül az egri Hotel Flóra és a galyatetői Grand Hotel Galya is az övé lett csaknem 30 milliárd forintos állami támogatásból és most már az egri kórház közétkéztetését is megoldja,
az M25-ös beruházója továbbra is a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt.
Hogy vajon, miért hízott ilyen váratlanul, ilyen nagyra a forráskeret? A kormány “indoklása” alapján maradjunk annyiban: CSAK!
AJÁNLJUK MÉG
Két évet csúszik, és fizetős lesz az M25-ös – Íme a tervrajzok