A képekkel a környezettudatosságra való nevelés fontosságára hívja fel a figyelmet a vállalat
Instagram fotópályázatot hirdet 9-13. évfolyamos középiskolai hallgatók számára az LG Magyarország. A pályázat témája ember, technológia és természet együttélése a mindennapokban, a zsűri elnöke pedig Annoni Zita, aki saját fotósorozatban is feldolgozta a kérdést. A verseny nem csak a diákok, de az intézmények számára is motiváló lehet, hiszen az LG az egyéni díjak mellett egy prémium smart projektort és egy 90 perces fenntarthatósági oktatást is kioszt a nyertesek között. A kampány célja felhívni a figyelmet a környezettudatosság és a tudatos eszközhasználat fiatal korban történő oktatásának fontosságára.
Ember, technológia és természet: három fogalom, amely átszövi a mindennapjainkat, és folyamatosan hat egymásra és az életünkre. Erre a gondolatra épül az LG Back to the nature című kampánya, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy technológia és természet harmonikusan megférhet egymás mellett és együtt teheti szebbé, kényelmesebbé az emberek életét. A kampány arca és egyben a kampány keretében meghirdetett középiskolai fotópályázat zsűrielnöke Annoni Zita fotográfus, aki saját sorozatot is készített a témában. A képek ember és természet szimbiotikus kapcsolatát és elválaszthatatlanságát fejezik ki, felhasználva az LG CineBeam 4K projektor által vetített képek árnyékait, élénk színeit és pontos vonalait. Minden kép egy reflexió arra, hogyan fonódik össze napjainkban a technológiai fejlődés, a természet szépségei és az ember, mint saját környezetének része és alakítója. Annoni Zita képei 2019. november 11-től a Mammut Bevásárló és Szórakoztatóközpontban, egy időszakos kiállítás keretében tekinthetők meg.
A Back to the nature Instagram fotópályázat 9-13. évfolyamos középiskolai tanulóknak szól: a diákok feladata, hogy ember, technológia és természet kapcsolódását a lehető legkreatívabb módon jelenítsék meg. A nyilvános Instagram profilokra feltöltött, az #LGbacktothenature hashtaggel megjelölt fotókat november 30-ig várja az LG. A pályázó diákok 150 000, 100 000 és 50 000 Forint értékű Extreme Digital utalványokat és egy LG PK3 Bluetooth hangszórót nyerhetnek, azonban nem csak számukra lehet motiváló a verseny. Az első helyezést kiérdemlő pályázó középiskolája egy, a Humusz Szövetség által tartott 90 perces, 40 fős fenntarthatósági képzést és egy LG PF50KS smart projektort is nyer.
„Kampányunkkal azt szerettük volna megmutatni, hogy a technológiát használva is odafigyelhetünk a természetre és a környezeti szempontokat szem előtt tartva is élhetünk a technológia által kínált lehetőségekkel” — mondta el Orémus Eszter, az LG IT termékekért felelős marketing menedzsere. „A nevelési intézmények és az otthonok is fontos színhelyei a fiatal generációk környezeti nevelésének, akik számára az ismerős környezetben megtapasztalt jó példák olyan fontos és meghatározó mintát jelenthetnek, ami később is elkíséri őket. A tanuláshoz otthon és az iskolákban is kiváló segítséget nyújtanak projektoraink, amelyek egyre könnyebben hordozhatóak, egyre gyorsabban installálhatók és egyre megbízhatóbb alternatívái a különféle tábláknak és kijelzőknek.”
A Back to the nature fotókiállítás 2019. december 20-ig tekinthető meg a Mammut II. harmadik emeletén. A pályázati felhívás és a hivatalos játékszabályzat az lg.com/hu/backtothenature weboldalon olvasható.
Annoni Zita képei ITT tekinthetők meg
Címlapkép: Fotó/Annoni Zita
Forrás: NOGUCHI PORTER NOVELLI/Varga Dóra ügyfélmenedzser