Az online időpontfoglalás azonban sok ember számára nem opció. Sok oka lehet annak, ha valaki jobban preferálja a telefonos időpontkérést az online időpontfoglalásnál. A vállalkozások számára lényeges, hogy a telefonos időpontfoglalás, időpontkérés is gördülékenyen menjen, hiszen ezzel nem csak a vendégeknek biztosítanak magasabb színvonalú szolgáltatást, hanem a konkurencia közül is kiemelkednek.

A telefonos konzultáció és időpontfoglalás is lehet magas színvonalú, köszönhetően az YCLIENTS és az MCNtelecom integrációjának köszönhetően. Az MCNtelecom egy VOIP alapú telekommunikációs cég, amely ingyenes szolgáltatásokat biztosít az YCLIENTS felhasználóknak. Az YCLIENTS és az MCNtelecom integráció magasabb szintre emeli az ügyfelek telefonos kiszolgálását és csökkenti a hibalehetőségek számát.

Mi is az a VOIP?

Mi is az a VOIP? A VOIP egy felhő alapú rendszer, amely számos lehetőséget kínál és teljesen más magaslatokba – minőségre – tudja emelni, emellett profi megjelenést ad a vállalkozásoknak, legyen az bármilyen méretű.

Sokan úgy vélik, hogy csak a multi, vagy a nagyobb cégek engedhetik meg maguknak a VOIP alapú, többcsatornás menüvel rendelkező telefonvonalakat. Azonban az MCNtelecomnak köszönhetően, már bármely vállalkozás számára elérhető ez a szolgáltatás, lehetőség, és ezzel számos olyan technológiai és üzleti megoldásokat vehet igénybe, amelyekkel kiemelkedhet a konkurencia közül. A VOIP további előnye közé sorolandó, hogy a vállalkozások, a telefonos beszélgetések kontrollálásával emelhetik az ügyfeleik elégedettségét, illetve a munkatársak munkáját is hatékonyabbá tehetik.

A VOIP telefon, többcsatornás, multifunkcionális, van statisztika, illetve van várakoztatás, ezzel ellentétben a mobiltelefon vagy a vonalas telefon esetében nincs várakoztatás és ha csak kicsöng a telefon, nem biztos, hogy az ügyfél fog várakozni. A VOIP telefon esetében viszont akár egy dallammal is közölhetjük, hogy hamarosan visszahívjuk, vagy mindjárt felvesszük, várjon még egy kicsit és ezzel kvázi meg is nyugtatjuk a vendéget.

Ezzel a lehetőséggel nem csak az ügyfél, hanem a vállalkozó elégedettsége is fokozódik. Az ügyfelek kiszolgálása pedig magasabb szintű lehet, hiszen biztos lehet abban, hogy visszahívják, vagy van várakoztatás, ami szintén nagyon lényeges.

Ebben a meggyőződésben találkozott az YCLIENTS és az MCNtelecom, hisz mindkét cég számára első helyen szerepelnek az olyan integrációk, amelyekben mind a vállalkozás, mind az ügyfelek csak nyernek. Mégpedig ennek az integrációnak köszönhetően.

A VOIP rendszer kiváló lehet szinte minden vállalkozás számára. Webshopok, üzletek, szolgáltatóipar számára, vagy üzemek és gyártók, szállodák és klinikák számára, ahol a belső telefonvonal is fontos szerepet kap és annak kiépítése szükséges.

Az integrációnak, a VOIP telefonnak számos előnye létezik. A legfontosabbak következnek.


 

Egy telefon és mindent megtudunk a vendégről

Amikor telefonon hív bennünket egy régi ügyfél, akkor pár kattintással meg tudjuk nyitni a vendégkartonját és nem kell percekig agyalnunk, hogy kiről is van szó pontosan. A vendégkartonból sok információ birtokába juthatunk: milyen gyakorisággal keresi fel a szalonunkat, milyen szolgáltatásokat szokott igénybe venni. Ha nem új vendég kér tőlünk időpontot, nem kell újra beírni az adatait, így a recepciós dolga is sokkal egyszerűbb és könnyebb.

A vendég tisztelete

A vendégek szeretik, ha „kényeztetik” őket. Azaz, ha igénybe vesznek egy szolgáltatást, bizony elvárják a jó bánásmódot. A VOIP telefon használatával a hívások azonnal megjelennek az YCLIENTS digitális naptárában, méghozzá push értesítés formában. A recepciós meglátva ezt az értesítést, azonnal tudni fogja, hogy ki pontosan a hívó fél. Új vendég esetén a telefonszámot, régi ügyfél esetén pedig a kliens nevét írja ki. Amikor a recepciós visszahívja az ügyfelet, azonnal a nevén szólíthatja őt, amivel megtiszteli az ügyfelet.

A vendég visszahívása

Előfordul, hogy nem vagyunk azonnal elérhetők a vendégeink számára. Ha VOIP telefont használunk, akkor a weboldalunkon elhelyezhetünk egy „visszahívást kérek” gombot. A vendégnek ez egy nagyon kényelmes alternatíva, hiszen csak meg kell adnia a telefonszámát és várnia kell a visszahívásra.

Statisztikát kapunk arról, hogy hány elvesztett hívásunk adódott. Akkor beszélünk elvesztett hívásról, amikor az ügyfél felhív bennünket, mi foglaltak voltunk, de aztán nem hívjuk vissza. Ez nagy kiesés a vállalkozás számára, ha jobban belegondolunk, mert ugye fizetünk a hirdetésért, néha egy kattintásért több száz forintot, vagy azért is fizetünk, hogy egy-egy weboldalra kerüljön a hirdetésünk. Az ügyfél ránk talál, felhív bennünket, de mi nem vesszük fel a telefont, vagy nem hívjuk vissza a klienst. A munkatársak nem tudják, hogy mi mennyit fizetünk egy-egy hirdetésért, ők csak a bejövő hívásokra reagálnak, vagy, ha nem reagálnak, azzal nem csak potenciális ügyfelet veszítünk, de bevételkieséssel is számolnunk kell. Ezt a jelenséget nevezzük elvesztett hívásoknak, hiszen ezzel sok-sok ügyfelet veszíthetünk. Ezeknek a hibáknak az elkerülése érdekében nagyon hasznos a többcsatornás VOIP telefon.

Az új vendég rendszerbe kerülése

Amikor új vendég kér tőlünk telefonon időpontot, akkor is egyszerű a dolgunk, hiszen az YCLIENTS automatikusan nyit egy új vendégkartont és azonnal kitölti a telefonszám rubrikát. A recepciós dolga ily módon ismét leegyszerűsödik, hiszen már csak a vendég nevét és e-mail címét kell lejegyeznie, illetve azt a szolgáltatást, amelyet a vendég igénybe kíván venni. Ezzel időt takaríthatunk meg és csökken a hibalehetőségek száma.

Nincs szükség több telefonszám előfizetésre

A VOIP telefon használatával nem szükséges több különböző telefonszámot, előfizetést fenntartani. Különösen igaz ez, ha valaki nem egy üzletet, hanem egy egész üzlethálózatot tart fenn. A telefonszám független a helyszíntől, így a recepciós bárhonnan tudja kezelni a hívásokat. Mi pedig a recepciós munkáját tudjuk felügyelni, hiszen a bejövő és a kijövő hívásokat is könnyedén átláthatjuk.

Miért válasszuk az YCLIENTS és az MCNtelecom új szolgáltatását?

Sok oka lehet annak, hogy ki szeretnénk próbálni ezt új lehetőséget. Többek között az, ha le szeretnénk csökkenteni a hibalehetőségeket, és ha a célunk között szerepel, hogy az ügyfelek telefonos kiszolgálását a korábbinál magasabb szintre emeljük.

Az MCNtelecom csoport távközlési szolgáltató és szoftvertermék – fejlesztő vállalkozás, amely 2000 óta több nagyszabású projektet valósított meg. A vállalat jelenleg Európában fejleszti üzleti tevékenységét. Távközlési szolgáltatóként négy európai országban van jelen: Magyarországon, Németországban, Szlovákiában és Ausztriában. Saját infrastruktúrával, távközlési gócpontokkal rendelkezik. Azokban az országokban, ahol jelenléti pontja van, a távközlési szolgáltatások nyújtásához szükséges engedélyek birtokában van.

Az MCNtelecom felhőalapú megoldásokat kínál, mégpedig költséghatékony, célszerű és biztonságos módon. Az ügyfélszolgálatuk egyenértékű lehetőségeket kínál, függetlenül a vállalkozás méretétől: többnyelvű számlázás, személyes menedzser áll rendelkezésre minden ügyfél számára, technikai támogatás öt nyelven.