Több évtizedes, bevált módszerét adja fel a McDonald’s az “újításával”.

Elég sok dolgot megpróbál a McDonald’s, hogy a más étkezdékhez és gyorséttermekhez átpártoló fogyasztóit visszaszerezze, erről legutóbb az Index egy hosszabb cikket írt.

Most a USA Today szerint arra a merész ötletre szánták el magukat, hogy megpróbálnak friss húst tenni egy termékükbe, amire a lap szerint 1973 óta nem volt példa. Azóta ugyanis fagyasztott húsokat használnak, ami jobban segítette a lánc gyors terjedését.

A McDonald’s már Dallas környékén le is tesztelte 325 étteremben, hogy a negyedfontos (nálunk McRoyal) burger friss hússal jobban bejön-e a vendégeknek. Kiderült, hogy igen: jobban szeretik az emberek a friss ételt a fagyasztottnál, legalábbis az értékesítések ennél a terméknél több mint tíz százalékkal megugrottak.

Ezzel lenyomnák az egyik hagyományos versenytársukat, a Wendy’s-t, ami régebb óta a frissebb termékeivel hirdeti magát, vagy az olyan újabb, de gyorsan terjedő hamburgerező láncokat, mint a Five Guys vagy a Smashburger.

“Egyáltalán nem vagyunk készen. Ez csak az első lépés”

– mondta Chris Kempczinski, a lánc amerikai vezetője. Könnyen lehet ugyanis például, hogy a több mint 40 éve nem látott megoldást, a friss húst újra megpróbálják a Big Macnél és más termékeknél is. A friss hús általánosan jövőre indulhat el a lánc éttermeiben. A befektetőik örülhettek a lépésnek, a cég részvényei egy kicsit emelkedtek a bejelentést követően. 

AJÁNLJUK MÉG

http://egrisztorik.hu/pentek-deltol-egerben-varja-husimadokat-kfc-fotok-nyitasrol/