Illusztráció: Keller Richárd
Ügyvezetőt keres a Városgondozás Eger Kft. élére az egri önkormányzat /Illusztráció: Keller Richárd
Keresik Jakab Zoltán utódját? Pályázatot hirdetett ugyanis Eger polgármestere a Városgondozás Eger Kft. ügyvezetői állásának betöltésére. Íme a részletek.

Arról egyelőre nincs hivatalos közlemény, hogy mi áll a vezetőváltás hátterében, jelenleg Jakab Zoltán tölti be a posztot.

jakab_zoltán

A 2015-ös adatok szerint az alapbére 720 ezer forint havonta, ehhez jár 250 ezer forint cafetéria, valamint 4,3 millió éves prémium is megilleti, ha jól végzi a munkáját. Ez összegezve 13,2 millió Ft-ot jelent egy esztendőben.

A jelentkezési határidő közel van (már csak  8 nap van hátra), szóval igyekezz a pályázatodat beadni, ha érdekel a dolog.

Íme a részletek:

 

PÁLYÁZAT A VÁROSGONDOZÁS EGER KFT. ÜGYVEZETŐ ÁLLÁSRA

Eger Megyei Jogú Város Polgármestere pályázatot hirdet a Városgondozás Eger Kft. ügyvezetői állásának betöltésére

1. A társaság megnevezése: Városgondozás Eger Kft. (3300 Eger, Homok u. 26.)

 

2. Betöltendő munkakör: ügyvezető

 

3. A társaság rövid ismertetése:
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata vagyonkezelője, az EVAT Zrt. 99,935 %-ban tulajdonosa a Városgondozás Eger Kft-nek, a Heves Megyei Regionális Hulladékgazdálkodási Társulás 100 E Ft értékű üzletrésszel rendelkezik a társaságban.
Fő tevékenysége szolgáltatás – hulladékgyűjtés, hulladékszállítás, illetve városüzemeltetés, ezen belül parkfenntartás, köztisztasági feladatok ellátása.

 

4. Az ügyvezető feladata:

• a Városgondozás Eger Kft. ügyvezetéssel kapcsolatos feladatainak ellátása, szakmai és operatív feladatok végrehajtásának vezetése, ellenőrzése;
• társaság hatályos jogszabályoknak, az alapító okiratnak, valamint a belső szabályzatoknak megfelelő gazdaságos és hatékony működtetése;
• társaság képviselete hatóságok előtt, valamint harmadik személyekkel szemben;
• társaság alkalmazottai tekintetében a munkáltatói jogok gyakorlása;
• a társaság irányításával összefüggésben szükséges mindazon döntések meghozatala, amelyek törvény, vagy a társasági szerződés alapján nem tartoznak a társaság legfőbb szervének vagy más társasági szervnek a hatáskörébe;
• kapcsolattartás szakmai szervezetekkel, szolgáltatókkal, partnerekkel.

A feladatok és hatáskörök konkrétan a munkaszerződésben kerülnek megfogalmazásra.

 

5. Az állás betölthető:
Az ügyvezetői állás 2017. június 1. napjától tölthető be, a megbízatás határozatlan időre szól.
2017. április 1. napjától ügyvezetői helyettesi munkakörben kaphat megbízatást a nyertes pályázó.
Bérezés megegyezés szerint (a fizetési és az egyéb juttatásokra vonatkozó igényt a pályázatban meg kell jelölni).

 

6. Pályázati feltételek:

• felsőfokú végzettség,
• magyar állampolgárság,
• büntetlen előélet,
• cselekvőképesség,
• vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása,
• minimum 3 éves vezetői gyakorlat.

 

Előnyt jelent:

• műszaki vagy környezetvédelmi vagy hulladékgazdálkodási vagy mezőgazdasági szakirányú felsőfokú végzettség;
• hulladékkezeléssel összefüggő korábbi tapasztalat;
• minimum 5 éves üzemeltetés terén szerzett szakmai gyakorlat;
• minimum 3 éves referenciákkal igazolt cégvezetői gyakorlat.

 

Elvárt kompetenciák:

• felelősségteljes, önálló munkavégzés,
• kiváló kommunikációs, szervező- és problémamegoldó készség,
• megbízhatóság, szakmai elhivatottság.

 

7. A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

• fényképpel ellátott, részletes, szakmai tevékenységgel kibővített önéletrajz,
• iskolai végzettséget, képzettséget igazoló okiratok hitelesített másolata,
• szakmai gyakorlat igazolása,
• 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi (eredeti) bizonyítvány, (vagy annak megkéréséről szóló igazolás), amely a munkaszerződés megkötésének feltétele,
• a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
• nyilatkozat az előírt vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról,
• nyilatkozat arról, hogy a pályázóval szemben nem állnak fenn a Ptk-ban foglalt összeférhetetlenségi okok.

 

8. A pályázat benyújtásának határideje: 2017. február 28. 16.00 óra

 

9. A pályázat benyújtásának helye:
A pályázatot Eger MJV Polgármestere részére a Polgármesteri Titkárságra kell benyújtani papír alapon, levélben, lezárt borítékban az alábbi címre megküldve: 3300 Eger, Dobó I. tér 2. A borítékon kérjük feltüntetni: „Ügyvezetői pályázat”

 

10. Információ kérhető: Szűcs Tamás Vagyongazdálkodási Irodavezető Tel.: 36/523-730

 

11. A pályázat elbírálásának határideje: 2017. március 31.

 

12. A pályázat elbírálásának módja:
Személyes meghallgatás, melynek helyéről és idejéről a pályázókat értesítjük. A pályázatok elbírálása személyes meghallgatás után történik, melynek eredményéről a pályázókat írásban értesítjük.
A munkáltatói jog gyakorlója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.

AJÁNLJUK MÉG

Napi összefoglaló: Eger maximálisan felkészült a télre, csak a havazásra nem – Fotók